Ofte stillede spørgsmål
Her finder du svar på de oftest stillede spørgsmål.
Kan du ikke finde svar på netop dit spørgsmål, så brug chat-funktionen i nederste højre hjørne.
Betaling:
Hvad er indeholdt i prisen på et produkt?
Prisen på et produkt er med moms og alle afgifter.
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Du kan betale med: MobilePay (kun på webshoppen), Dankort, Visa, Visa/Dankort, Visa Electron & MasterCard.
Hvornår hæves pengene for min ordre?
Pengene hæves først når vi afsender din ordre fra vores lager. Du får automatisk en email når din ordre bliver afsendt.
Forsendelse & levering:
Hvilke lande sender Billig-Billy til?
Billig-Billy sender ordrer til Danmark. Vil du have besked når vi sender til flere lande, så tilmeld dig nyhedsbrevet.
Hvad koster fragt?
Fragt koster fra 39 kr, og er gratis til pakkeshop ved køb over 499 kr.
Hvornår afsender I ordrer?
Vi sender ordrer alle hverdage kl. 15:00.
Hvor lang er leveringstiden?
Ordrer modtaget inden kl. 15 på hverdage sendes normalt samme dag.
Ca. 97% af alle pakker, der sendes til pakkeboks, er fremme næste dag (varer sendt fredag er normalt fremme lørdag).
Vær opmærksom på, at Post Nord ikke omdeler pakker til privat- og erhvervsadresser om lørdagen.
Levering til ikke brofaste øer, som fx Bornholm vil normalt tage én hverdag længere.
Hvordan kan jeg følge min pakke?
Du kan følge din pakke via track & trace linket du har fået på e-mail da vi sendte pakken.
Jeg har ikke fået noget track & trace link. Hvordan tracker jeg min pakke?
Hvis du mangler et track & trace link, så kan du finde det via din ordrestatus. Den har du fået et link til sammen med din ordrebekræftelse.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget min pakke?
Hvis du ikke har modtaget din pakke må du meget gerne sende en besked til os vha. chatfunktionen, hvor du også skriver dit ordrenummer.
Fortrydelsesret & returnering
Hvor lang er fortrydelsesfristen?
Fortrydelsesfristen er 14 dage og gælder fra den dag du har modtaget din ordre.
Hvem skal betale for returfragten?
Du skal selv betale udgifter til returnering af din ordre.
Hvortil skal jeg sende min returpakke?
Du skal sende din returpakke med omdeling til vores adresse: Billig-Billy ApS, Hagensvej 16, 9530 Støvring.
Hvilke krav er der til returnering
Produktet skal være ubrugt og i ubrudt emballage. For alle krav vedr. returnering henvises til vores handelsbetingelser.
Produkter:
Kan jeg se lagerstatus i butikkerne?
Ja du kan se lagerstatus for produktet i alle butikkerne. Lagerstatus opdateres en gang i døgnet.
Kan jeg bestille til afhentning i butik?
Det er ikke muligt at bestille til afhentning i butik. Men det er da også meget nemmere at få et sendt hjem til sig selv / nærmeste pakkeboks.
Job i Billig-Billy:
Hvor gammel skal man være for at arbejde i Billig-Billy
For at arbejde i Billig-Billy skal du være fyldt 18 år.
Hvor finder jeg ledige stillinger?
Du kan finde ledige stillinger på vores jobside.
Kontakt:
Hvordan kommer jeg i kontakt med webshoppen?
Du kan kontakte os ved at benytte chatfunktionen i nederste højre hjørne.
Hvordan kommer jeg i kontakt med en Billig-Billy butik?
Det er ikke muligt at ringe/skrive direkte til butikkerne.
Sponsorater:
Sponserer Billig-Billy?
Ja. Læs evt. mere om Billig-Billys sponsorater på https://billig-billy.dk/sponsorater
Andet:
Er Billig-Billy på Google+?
Ja. Klik her for at komme til Billig-Billy på Google+
Er Billig-Billy på Instagram?
Ja. Klik her for at komme til Billig-Billy på Instagram